Se fler
Kalmarbloggar på hejkalmar.se

memvadhander.blogg.se

Jag heter Josefin och pluggar Media Management - där av MEMvadhänder! Här kommer jag skriva om vad som händer både i skolan och självklart om annat också!

Skandinavisk vecka á la Lidl

Publicerad 2014-03-09 22:55:08 i Allmänt,



Detta mötte mig när jag skulle handla igår. Skandinavisk mat, jippie! Jag blev så lycklig över att kunna köpa Finn Crisp! Äter dom för tillfället med getost och honung, inte fy skam. Över två månader sedan sist. Däremot vette tusan hur älgsoppa på burk smakar. Vad tror ni? 
 

Kommentarer

Postat av: irene

Publicerad 2014-03-10 15:49:20

Testa älgsoppan Josefin!!!

Svar: Det vore något det. Jag säger nej tack till älg på burk. Till det mesta på burk i och för sig!
Josefin Andersson

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-03-10 22:02:38

Låter spännande! Men säkert inte lika gott som middagarna vi skapade "back in the day";)

Svar: Jag slår vad om att våra middag skulle slå detta med hästlängder Emelie! Haha, kul att du påminde mig, det var längesen det! Hur är det med er?
Josefin Andersson

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-03-11 21:29:47

D tror ja! Va några år sen... Kanske kan bli en favorit i repris nån gång när du e hemma;)
D e bra med oss:) 6 mån kvar sen e Olle 1år! Tiden går sjukt snabbt.. Kul o läsa lite hur du har d! Verkar va härligt där borta:)

Svar: Ja det tycker jag vi slår till på. Kanske kan utnyttja vad vi har lärt oss sen dess med, herre alltså det är 10-15 år sedan, hur gick det till haha?! Åh men jösses vad snabbt det går, stora killen nu! Ja så roligt att du läser och väldigt trevligt men kommentarer också! Kramar :)
Josefin Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En västkusttjej som bosatt sig på ostkusten men för tillfället spenderar en termin i Cardiff i Wales. För tillfället uppdaterar jag om livet i Wales med allt var det innebär. Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela