Se fler
Kalmarbloggar på hejkalmar.se

memvadhander.blogg.se

Jag heter Josefin och pluggar Media Management - där av MEMvadhänder! Här kommer jag skriva om vad som händer både i skolan och självklart om annat också!

Redan tisdag...

Publicerad 2014-03-25 19:06:32 i Allmänt,

Jaha, tänker ni, är det inte dags för en uppdatering här snart? Jo det kan jag också tycka men det går verkligen i ett nu. Dublin var kanonbra, har inte hunnit med bilderna än men det blev en hel del så jag lovar att visa er dom snart. Var tillbaka i skolan idag och passade även på att krama en av mina nya vänner här hejdå eftersom hon åker imorgon. Det är så trist att säga hejdå när man har lärt känna bra människor och det var nog först då jag insåg hur lite tid det är kvar innan jag åker till Sverige igen för "easter break", som det kallas här. 
 
Nu ska jag och två av mina kära housemates gå och köra slut på oss på ett pass på gymmet. Hoppas ni alla har det fint.
 
 
 
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En västkusttjej som bosatt sig på ostkusten men för tillfället spenderar en termin i Cardiff i Wales. För tillfället uppdaterar jag om livet i Wales med allt var det innebär. Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela