Se fler
Kalmarbloggar på hejkalmar.se

memvadhander.blogg.se

Jag heter Josefin och pluggar Media Management - där av MEMvadhänder! Här kommer jag skriva om vad som händer både i skolan och självklart om annat också!

Off to London

Publicerad 2014-03-14 16:52:56 i Allmänt,

Gårdagskvällen bjöd på trtevligt sällskap, god mat, ett par glas rött och en wisky (eller två) slank också ner. Som jag skrev innan var det precis vad jag behövde efter en heldag i skolan. Var hemma i lagom tid för att vakna pigg vid halv nio idag. 
 
Alla utom en fastnade på bild.
 
 
Nu är väskan packad, peppen är total och jag ska bara åka buss i tre timmar innan jag anländer till en av mina absoluta favoritstäder: London! Att jag dessutom ska få möta bästa Louise gör saken ännu bättre. Herre gud som jag längtar! Blir det lite klent med uppdateringar under helgen så vet ni varför. Om inte annat lovar jag att använda kameran så ni kan få se vad jag haft för mig när jag kommer tillbaka på måndag.
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En västkusttjej som bosatt sig på ostkusten men för tillfället spenderar en termin i Cardiff i Wales. För tillfället uppdaterar jag om livet i Wales med allt var det innebär. Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela