Se fler
Kalmarbloggar på hejkalmar.se

memvadhander.blogg.se

Jag heter Josefin och pluggar Media Management - där av MEMvadhänder! Här kommer jag skriva om vad som händer både i skolan och självklart om annat också!

London dag 4

Publicerad 2014-03-20 23:30:12 i Allmänt,

Så, sista dagen på den här underbara helgen spenderades på Camden Market i norra delen av stan. Temat för helgen verkade vara marknader och det är vi båda väldigt nöjda med. 
 

Här kunde man köpa lite av varje.

Fotografering högt och lågt.

Caféer och mat i alla hörn.
Klassisk marknad och en stor staty i mitten.

Att ta kort på en fotografering.

Mera mat.

Träden börjar bli gröna här nu.

Mera statyer och marknad.

Häng.

Ett helt stall med hästar.

Inte varje dag man posar lutandes mot ett gigantiskt hästhuvud.

Mera hästar. Häftigt och annorlunda mitt bland alla marknadsstånd.

Fint ska det va!

Louise slog till på den här jackan i snyggaste färgen. Mycket bra köp!

Hejdå London, vi ses snart igen!
 

Tack bästa Lollo för en grymt bra helg, vi ses i Sverige nästa gång ♥
 

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2014-03-23 18:02:59

Jag är avis. Avis som fan. PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En västkusttjej som bosatt sig på ostkusten men för tillfället spenderar en termin i Cardiff i Wales. För tillfället uppdaterar jag om livet i Wales med allt var det innebär. Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela