Se fler
Kalmarbloggar på hejkalmar.se

memvadhander.blogg.se

Jag heter Josefin och pluggar Media Management - där av MEMvadhänder! Här kommer jag skriva om vad som händer både i skolan och självklart om annat också!

London dag 3

Publicerad 2014-03-20 23:01:41 i Allmänt,

Lite småtrötta efter en härlig kväll med musikal, öl och en hel massa skratt och prat tog vi lite sovmorgon innan vi laddade om och begav oss öster ut, mot blomstermarknaden på Colombia Road. Tack snälla Isabell för tipsen, östra London är så bra och helt annorlunda från all "vanlig" shopping och andra turistgrejer (som för den delen är himla trevliga dom också).
 

Blomstermarknad på Colombia Road på södagar.

Här var det fullt ös och massa fina blommor.

Vädret och sällskapet var fortsatt perfekt.

Tyckte den här försäljaren var så söt.

Vi var inte dom enda på marknaden.

Kikade i små butiker.

Gött söndagshäng.

Invigde nya tröjan och jeansen.

Strosade omkring.

Sedan ännu mera blommor...

Matmarknad på Brick Lane.

Populärt söndagshäng.

Det serverades mat i varje gathörn.

Korvar i stolek XXL.

Kottbyggnaden.

Kyrka i eftermiddagssol. Fint som snus det!

Proviant för att orka med att promenera runt.
Kvällen avslutades som sig bör med en (eller ett par) underbart goda Mojitos. Jag kommer definitivt gå tillbaka hit när jag åker tillbaka i maj.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En västkusttjej som bosatt sig på ostkusten men för tillfället spenderar en termin i Cardiff i Wales. För tillfället uppdaterar jag om livet i Wales med allt var det innebär. Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela