Se fler
Kalmarbloggar på hejkalmar.se

memvadhander.blogg.se

Jag heter Josefin och pluggar Media Management - där av MEMvadhänder! Här kommer jag skriva om vad som händer både i skolan och självklart om annat också!

London dag 1

Publicerad 2014-03-20 19:34:58 i Allmänt,

Vi anlände på fredagkvällen och eftersom jag kom med bussen tidigare är Louise tog jag en promenad från Victoria upp till Oxford Street viket visade sig vara ett mycket klokt beslut med tanke på hur fin staden är när det är mörkt och alla byggnader är upplysta. Dock hade jag bara telefonen att tillgå, så håll till goda med kvaliteten.
 

Rondellen vid Buckingham Palace.

Inte fy skam om ni frågar mig. Rekommenderas att uppleva i verkligheten.

Regent street.

Picadilly Circus.

Fina skyltfönster.

Röda bussar.

Glad över att vara i den brittiska huvudstaden.

Apple-butik by night.

Klassiska undergroundskylten.

Varför inte ta en kaffe på Starbucks på andra våningen i en klädbutik. Tyvärr höll dom på att stänga vid 21...

Så jag och Lollo slog till på en burgare och öl istället.
Finfint sällskap för dom kommande tre dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En västkusttjej som bosatt sig på ostkusten men för tillfället spenderar en termin i Cardiff i Wales. För tillfället uppdaterar jag om livet i Wales med allt var det innebär. Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela