Se fler
Kalmarbloggar på hejkalmar.se

memvadhander.blogg.se

Jag heter Josefin och pluggar Media Management - där av MEMvadhänder! Här kommer jag skriva om vad som händer både i skolan och självklart om annat också!

Fredag

Publicerad 2014-03-28 09:20:17 i Allmänt,

Fattar inte var veckorna tar vägen alltså! Åt middag med mina housemates igår. Efter en heldag i skolan kände jag att det var behövligt med lite vin så jag svängde förbi affären på vägen hem och köpte en flaska rött. Med risk att låta lite alkis här så är det något jag kommer sakna när jag kommer till Sverige, att man bara kan gå in på vägen hem i vilken butik som helst och köpa en flaska vin. Jag tänker inte diskutera systembolagets vara eller icke vara, men jag kan säga att jag tycker bara dom krånglar till det lite (även om jag kan se vissa fördelar med såklart). Hur som helst, nu blir det sista fredagen med lektioner här och sedan ska detta foras med husfest. Uppdaterar om det senare. Trevlig fredag till er alla ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En västkusttjej som bosatt sig på ostkusten men för tillfället spenderar en termin i Cardiff i Wales. För tillfället uppdaterar jag om livet i Wales med allt var det innebär. Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela