Se fler
Kalmarbloggar på hejkalmar.se

memvadhander.blogg.se

Jag heter Josefin och pluggar Media Management - där av MEMvadhänder! Här kommer jag skriva om vad som händer både i skolan och självklart om annat också!

Fin helg med fint sällskap

Publicerad 2014-03-18 14:36:17 i Allmänt,

Oj vilken härlig weekend vi har haft i den brittiska huvudstaden. Jag har knäppt en hel del bilder, men med tanke på tröttheten igår kväll och skola idag får ni helt enkelt snällt och tålmodigt vänta lite till. Har kanske inte sovit riktigt så mycket som jag varken brukar eller bör, men vad gör väl det när man får vara i en av dom bästa städerna man vet och dessutom har sällskap av en av dom allra bästa. Tack Louise för en grym helg i London.
 
 
 
Nu åter till skolarbetet...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En västkusttjej som bosatt sig på ostkusten men för tillfället spenderar en termin i Cardiff i Wales. För tillfället uppdaterar jag om livet i Wales med allt var det innebär. Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela