Se fler
Kalmarbloggar på hejkalmar.se

memvadhander.blogg.se

Jag heter Josefin och pluggar Media Management - där av MEMvadhänder! Här kommer jag skriva om vad som händer både i skolan och självklart om annat också!

Dansa (läs skriva). Pausa.

Publicerad 2014-03-27 14:50:06 i Allmänt,

Ja, nu var det sannerligen dags för en paus i pluggandet. Tog en sväng till toaletten och såg att dom satt upp lappar med instruktioner på insidan toalettbåsdörren. Kunde inte låta bli att ta en bild för att visa er:
 
Tydliga instruktioner!
 
För övrigt har jag kört fast helt för tillfället (förlåt om jag tråkar ut er med pluggsnack men för tillfället händer det inte så mycket annat). I vanliga fall, hemma i Sverige, brukar jag ha någon att dela examinationsångesten med eftersom vi ofta pluggar tillsammans och turas om att bryta ihop, peppa varandra och slutligen komma igen. Det saknar jag verkligen här. Därför sökte jag istället tröst hos snacksautomaten och förhoppningsvis ska jag nu, en Snickers senare, bryta ihop, komma igen och fortsätta. Det var allt för nu. Tack och hej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En västkusttjej som bosatt sig på ostkusten men för tillfället spenderar en termin i Cardiff i Wales. För tillfället uppdaterar jag om livet i Wales med allt var det innebär. Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela