Se fler
Kalmarbloggar på hejkalmar.se

memvadhander.blogg.se

Jag heter Josefin och pluggar Media Management - där av MEMvadhänder! Här kommer jag skriva om vad som händer både i skolan och självklart om annat också!

Liten uppdatering och review från helgen

Publicerad 2014-04-01 16:43:39 i Allmänt,

Är påväg åt rätt håll med min förkylning hoppas jag. I alla fall om den väljer att följa samma mönster som den brukar: tjock och ont i halsen, bättre i halsen men snuvig och slutligen hosta. Är för tillfället mellan steg ett och två. Dunderkuren gjorde nog sitt, så även ett par extra timmar sömn inatt. Köpte nässpray idag för att bunkra upp inför flygresan, kan bli ganska knäppt om man flyger och är snuvig och det vill jag helst undvika. 
 
Dagens lunch.
 
Dom goda nyheterna är att efter bibblan idag ska åka direkt in till stan för att käka med fina Svea och Anna. På tal om Svea, bilderna från Dublin som jag utlovat kommer, men risken är att dom får vänta tills jag är hemma. Har en hel del annat att styra upp innan dess så dom är tyvärr inte under högsta prioritet. Sålänge kan jag bjuda er på ett par bilder från helgen som gick:
 
Hilda hade med sig lakrits och gissa om vi blev lyckliga över lite svensk godis!

Oerhört suddig bild på mig och Martina, från en däremot mycket lyckad husfest.
 
Martinas telefon gjorde ett bättre jobb:
 
Fina housemates! 
Bra drag och grymt ljus på dansgolvet!
Dagens efter slog ördagslunch med Martina och Hilda på favoritcaféet.
 
Vad händer hemma? Någon lite historia ni kan muntra upp mig med under nästa paus?
 
Puss!!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2014-04-01 22:23:51

Om det är till någon tröst, så kan jag upplysa dig om att även dina systrar har fått sig en omgång med förkylning:/

Svar: Tack, ja lite medlidande och känsla är inte fel. Krya på er!
Josefin Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En västkusttjej som bosatt sig på ostkusten men för tillfället spenderar en termin i Cardiff i Wales. För tillfället uppdaterar jag om livet i Wales med allt var det innebär. Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela