Se fler
Kalmarbloggar på hejkalmar.se

memvadhander.blogg.se

Jag heter Josefin och pluggar Media Management - där av MEMvadhänder! Här kommer jag skriva om vad som händer både i skolan och självklart om annat också!

Landat och landat

Publicerad 2014-04-09 11:13:59 i Allmänt,

Sådär ja. Nu har jag landat i dubbel bemärkelse. Jag landade helt enligt planen på Kastrup i lördags eftermiddag och på Malmö Central stod Jesper och väntade, så otroligt skönt att få se honom igen! Jag har även hunnit landa lite i vardagen här med, det tog ett par dagar att inse att rutinerna jag varit van vid i Cardiff behöver återgå till min vardag här, vilket för tillfället innebär att fortsätta skriva och plugga, fast utan någon tid eller någon annan att förhålla sig till. Därav är planen att hänga på Univesitetsbiblioteket (UB) här hemma i Kalmar för att skriva om dagarna och vara "ledig" när jag går härifrån. Har varit lite rastlös, men jag antar att det hör till dom första dagarna. Gick till gymmet igår kväll, som jag saknat det. Jag har förvisso försökt träna ett par gånger i veckan i Cardiff också men det har ändå inte blivit riktigt samma sak då gymmet låg 30 minuters promenad bort.
 
 
 
 
Så, nu är dagens plan att hänga kvar här på UB en stund till, sedan åka in till stan och fika med min svärmor och ikväll blir det häng med mina fina tjejer i klassen. Bra onsdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En västkusttjej som bosatt sig på ostkusten men för tillfället spenderar en termin i Cardiff i Wales. För tillfället uppdaterar jag om livet i Wales med allt var det innebär. Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela