Se fler
Kalmarbloggar på hejkalmar.se

memvadhander.blogg.se

Jag heter Josefin och pluggar Media Management - där av MEMvadhänder! Här kommer jag skriva om vad som händer både i skolan och självklart om annat också!

Finaste housematesen

Publicerad 2014-04-03 00:12:32 i Allmänt,

Åt mat med bästa housematesen idag, Martina åker på weekend imorgon så idag var sista lunchen innan jag åker tillsammans. Eftersom jag åker hem och sedan kommer tillbaka i maj känns det helt okej att säga hejdå, vi sparar det tråkiga hejdået till maj helt enkelt. Nu är det bara imorgon och fredag kvar här sedan ger jag mig av tidigt på lördag morgon, längtar nu, speciellt när det är så kort kvar (hur konstigt det än kan låta). 

Jag kommer sakna er, ni är så fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En västkusttjej som bosatt sig på ostkusten men för tillfället spenderar en termin i Cardiff i Wales. För tillfället uppdaterar jag om livet i Wales med allt var det innebär. Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela